lørdag 4. juni 2011

Anonyme Scrappere #23 Barn/Baby

Et vennepar av oss fikk nylig en babygutt, og da tenkte jeg at jeg skulle lage et kort til de. Og da passa det jo fint, for Anonyme Scrappere har i sin utfordring 23 utfordret oss til å lage noe til barn/baby.

Jeg har brukt et digistempel fra Anne Bodil, fargelagt med Distress Ink. Mønsterpapiret er fra en Tim Holtz blokk, og bazzillen jeg har brukt er Fawn og White. Tekststempelet inni kortet er fra Ankas Design.

Her er mitt bidrag:



Og innsiden:

2 kommentarer:

  1. For et nydelig kort!:)
    Elsker trykket, det var såå herlig.
    Takk for at du deltar hos AS!
    Klem fra Ragnhild! :o)

    SvarSlett
  2. Noe så vakkert. Motivet var helskjønnt, og så vakkert fargelagt!! Gjennomført og stilig!!

    Takk forat du deltar hos Anonyme Scrappere,
    Klem fra Marianne

    SvarSlett