fredag 19. november 2010

Femte bidrag til scrappestafetten

Femte og siste oppgave i Scraphaugens Scrappestafett har temaet "Romantisk jul", men uten typiske julefarger, og produktet måtte inneholde brads, bånd og søm.

Her har jeg laget et julekort i utradisjonelle farger, brukt ark som inneholder grønn (jeg tolker ikke denne fargen som typisk julegrønn), lime, turkis, rosa, men også noen prikker med rød (håper det er tillatt). Kortet inneholder også 3 brads, håndsøm og to forskjellige bånd/blonder. Jeg valgte et stempelmotiv fra Storyteller fordi jeg synes det var kjempesøt og fikk en liten romantisk følelse av det. Og så slang jeg på noen hjerter for at det skulle bli mer romantisk :)

Her er mitt bidrag:


Og bare for syns skyld, så ville jeg vise innsiden også:



Jeg har brukt:
Bazzill Parakeet
Ark og tag fra My Minds Eye julepakke "Be Marry"
Brads fra Making Memories
Stempel, blonde fra Storyteller
Halvperler fra Kort og Godt
Fototape fra Scrappers Choice
Glue Dots Didi
Spellbinders dies
Distress Ink Vintage Photo
Husholdningstråd
Bånd fra ukjent produsent
Puncher fra EKSuccess

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar