fredag 7. mai 2010

Bursdagskaker

Litt treg med å legge ut kakene jeg bakte til Fredrik og Jan-Eiriks bursdag for 1 måned siden, men her er de. Mannen min ble 29 år den 6. april og minstemannen ble 2 år den 8. april.

Hinkel Pinkel er laget av Toro Kakebunn, marsipan og jordbær-krem.

Fotball kaken ble også laget av Toro Kakebunn, marsipan og jordbærkrem. Ingeniøren på denne var Mona, som kom med denne ideen da hun skulle hjelpe meg å bake. Grunnen til at det står "TIL-RBK 2.mai" er fordi av bursdagsgaven til mannen min i år var at jeg fikk ordnet han fri den dagen Tromsø skulle spille mot Rosenborg i Tromsø, og billetter. En flott overraskelse for han, og han fikk seg en kjempeflott kveld i Tromsø sammen med kameraten sin.



Sjokoladekake lastebil skulle egentlig vært et tog, men av plassmangel ble den en lastebil. Laget etter oppskrift, dekorert med stjerner, non stop og melkerull.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar