mandag 4. mai 2009

STM #9

Her er bidraget mitt til Scrapping The Music- på norsk, sang nr 9. Denne gangen skulle det brukes sangen "Barneøyne" av Kari Gjærum, og jeg har valgt ut "du er min beste venn" fra teksten, da jeg er bittelitt lei av å scrappe blått ;)
Dette er Mette og meg, tatt i 2002, og da var hun min beste venn. Nå har vi gått litt forskjellige veier i livet, jeg med (snart) mann og barn, og hun utdanning og jobb, og siden jeg flytta 45 mil unna, så er det vanskelig og holde kontakt. Gratulerer med overstått 24 årsdag, 10. april, vennen!


Noen detaljer:














9 kommentarer:

  1. Kjempefin snuppa!!!
    For en utvikling su har hatt, bare de siste ukene jo :)
    Herlig bilde, og så koselig at du tenker på henne slik, selv om dere har tatt hver deres vei :)
    Varmer i et lite hjerte å lese historien din :-)

    SvarSlett
  2. Kjempefin LO! Likte godt fargene du har brukt og alle detaljene :-)

    SvarSlett
  3. Så flott denne var!! Spesiell fargekombinasjon du har brukt - skikkelig kult!!:)
    Herlige bokstaver i tittelen:)

    SvarSlett
  4. Så flott LO, likte spesielt godt alle de flott blomstrene!!

    SvarSlett
  5. Flott å ha en slik LO selv om dere ikke er like gode venner lenger. Flotte blomster du har brukt. =)

    SvarSlett
  6. En deilig layout å hvile øynene på <3

    SvarSlett
  7. En spennende LO med masse fint å se på. Flotte fargekombinasjoner som ga siden spenst, og mange fine detaljer. :)

    SvarSlett