fredag 9. september 2011

Anonyme Scrappere #27: Lag hva du vil

Jeg er tilbake! Halvveis, da! Pga trøbbel med høyre arm, scrapper jeg sjelden, og når jeg gjør det gidder jeg ikke ta bilde :p Men fra nå av er det full skjerpings!

Anonyme Scrappere har i sin utfordring nr 27 bestemt at vi kan lage hva vi vil, bare det er til dem, og her har jeg prøvd meg på en C&S LO av Julie og Malin :-)

Jeg hadde lyst å prøve å bruke bånd istedefor mønsterark, og synes dette ble helt greit :-) Kunne vært verre, liksom. Billetten er klipt ut fra et mønsterark fra Scrappers Choice, blomstene er fra WOC, perlene fra Kort og Godt, og littegrann rosa Dottie Ann, og litt rosa Glimmermist :-)

Slik ble min C&S:

2 kommentarer:

  1. Ååå kjempe skjønn LO!! Flotte blonder du har brukt!! Likte oppsette ditt kjempe godt!!

    Tusen takk for at du deltar hjå oss i Anonyme Scrappere!!

    Klem frå Tine

    SvarSlett
  2. For et skjønt bilde...og jeg likte veldig godt bruken av blondene...herrlig!!
    Ha en flott kveld og takk for at du deltar hos os i Anonyme Scrappere :-)

    SvarSlett