søndag 11. juli 2010

Scrappekursene i Alta

Den 25.mai hadde jeg en kurskveld i Alta, der de påmeldte var nybegynnere i scrapbooking, og jeg hadde totalt 9 påmeldte; først brukte vi ca 40 minutter på generell "scrappeteori"; Utstyr/verktøy/pynt og kort om ulike stiler. Deretter skulle vi scrappe denne LOen:



På denne brukte vi:
1 stk Walnut Canvas Bazzill
2 stk ark fra My Minds Eye (Wild Aspargus 4-serien)
Bølgepapp
Blonder fra Storyteller
Journalkort fra My Minds Eye (Life Stories-serien)
Perlehjerte fra Kort og Godt
Roser fra Storyteller
Grønne blader-bånd
Tiny Alpha fra Making Memories
Grønt blonde-stoff
Puncher fra EKSuccess
Liquid Pearl fra Ranger

Den 15. og 16. Juni hadde jeg ett kurs i Alta, der jeg kjørte samme kurset to kvelder på rad, og hadde tilsammen 17 påmeldte. Denne gangen var det nybegynnere i kortlaging, og som tidligere kurs var 40 minutter beregnet for "scrappeteori". Dette er det første kortet de skulle lage:



På denne brukte vi:
1 stk Parakeet Canvas Bazzill
1 stk White Canvas Bazzill
2 stk ark fra My Minds Eye (So Sophie-serien)
1 stk blomst fra Bazzill
2 stk blader fra Storyteller
Blonder fra Storyteller
Stempelmotiv fra Kort Og Godt
Knapp
Puncher fra EKSuccess
Glimmermist CoffeShop
Dymo
En gammel bokside

På alle kursene brukte vi disse skjærebrettene:

Cutterpede fra EKSuccess
Trimmer fra CriCut

Av annet utstyr/materialer brukte vi:
Fototape fra Scrappers Choice
Glue Dots
Easy Mounter fra 3L
Limpenn fra Zig
Cats Eye Dark Brown
Distress Ink Vintage Photo
Edge Scraper fra Making Memories

Mesteparten av alle produktene vi brukte på kurset fås kjøpt i nettbutikken min.

1 kommentar:

  1. Kjempeflotte ting du lager. Ser du skal delta med butikken din på Målselvscreppa:)) Supert. Men jeg kommer meg ikke inn på nettbutikken.... trykker på linkene du har her inne, men de vil ikke.

    SvarSlett