onsdag 22. april 2009

Jeg vant!

En god scrappe-uke, "Som en orm" kom blant favorittene til DT hos Scrapping The Music- på norsk, og bare det er en kjempestor ære, synes jeg. :)
Og så vant jeg en liten konkurranse på Babyverden, arrangert av Biramar. Hipp hipp hurra! Og så takker jeg for alle stemmene jeg fikk der! Virkelig gøy.
Her er LO'en jeg deltok med:
Note-to-self: Bling, lim og pinsett er frustrerende!!


Og her er bidraget til håndkonken på Babyverden:

Samboeren var på fest, og jeg måtte ha noe å gjøre. Da kunne jeg jo like gjerne erklære min kjærlighet! Nærmer seg 3 måneder igjen til bryllupet, huff og huff hvor tida går! :)

3 kommentarer:

  1. snakker om slått på målstreken da;) men glad det ble deg,det var jo deg jeg synes skulle vinne:)

    gratulerer:)

    SvarSlett
  2. begge disse to fikk min stemme, kjempe flotte

    SvarSlett